понедељак, 12. март 2018.

KRALJICE U BITEF TETATRU




Predstava Kraljice Darka Lukića razmatra probleme šovinizma, rata, dostojanstvo intelektualaca, prijateljstva, ljubavi, duhovnosti... 


Ovaj tekst ukazuje i na probleme kao što su raspad Jugoslavije, rat, životna egzistencija kao i pitanje ljudskog morala; šta je sve čovek spreman da uradi kako bi preživeo. Mima i Hela žele bolje plaćen posao i odlaze kod Lee. Prvobitno misle da će raditi kao plesačice, ali se ispostavi da Lea od njih, kao prava „madam“, očekuje više.

Toliko sam velika i moćna da čak i sunce mora da me sluša. Naredila sam da stane tačno u podne i evo stoji... Ostaću večno mlada, jer je vreme stalo, naređujem da se na mojoj spavaćoj sobi zazidaju prozori kako samo ja mogu da spavam.(...)

Darko Lukić


14. MART U 20H, BITEF TEATAR


Darko Lukić
KRALJICE
Master predstava studentkinja glume Akademije umetnosti u Novom Sadu
Mentor: Prof. Jasna Đuričić

REŽIJA:
Branislav Trifunović
Muzika: Aleksandar Vaci

Igraju:
Milica Janevski Mima
Milica Mima Trifunović Hela
Tijana Marković Lea




Нема коментара:

Постави коментар